
Værktøjskassen vinkler og virker
Lightholt slår et slag for din virksomhedsprofil og rammer hovedet på sømmet med instrumenterne fra vores værktøjskasse. Har vi ikke instrumenterne, så har vi adgang til dem via vores netværk af stærke samarbejdspartnere. Lightholt høvler budskaberne til, så de står vinkelret i din kundegruppe – det giver værdi og vækst.

Opmærksomhed
Jeg sørger for opmærksomhed i markedet -om det er offline eller online. Jeg griber alt fra sociale medier til messer og kampagner.

Markedsovervågning
Har du styr på hvor markedet flytter sig hen og hvad konkurrenterne foretager sig? Jeg sørger for at vi holder et skarpt øje med markedet og kollegaerne i branchen.

Præsentationer
Der er ikke noget mere kedeligt end lange powerpoints med massevis af ligegyldig tekst og utydelige grafer. Det gælder om at fange og fastholde kundens opmærksomhed på dit budskab. KISS!

Marketingstrategi
Alt det du ønsker at blive, og de mål som du ønsker at nå, lægger vi en plan for med stærke værktøjer til at hjælpe dig på vej mod målet.

Indholdsproduktion
Jeg skaber fangende indhold på tværs af platforme og kommunikationskanaler om det er offline eller online. Det gælder om at fange interessen i målgruppen.

PR
Pressemeddelelser er guld værd når medierne fortæller den gode historie om din virksomhed. Hvornår har du sidst fået fortalt den gode historie til omverdenen?

Hjemmesider
Jeg arbejder sikkert og hjemmevant i de fleste CMS systemer og sørger for at hjemmesiden er opdateret på indhold og funktionalitet.

Planlægning
Jeg lægger tidsplaner for kampagner, kommunikation og krudt til de digitale kanaler. Planlægning er det halve arbejde og et årshjul giver overblik over årets gang.

Lanceringer
Man skal ikke gå stille med dørene når man bringer nyt til markedet. Det gælder om at få varen solgt ind hos kunden og sørge for, at den bliver gemt i hukommelsen.

Sociale Medier
Siden 2008 har jeg brugt de sociale kanaler som kommunikationsværktøj til kunder, pressen og resten af omverdenen.

CRM
Kunderelationsstyring er alpha omega for at have styr på sine kunder og pipeline. Mange finder ikke tiden til, at få vedligeholdt kartoteket og der er ikke noget så trist som forældede informationer.

Monitorering
Hvordan performer virksomheden i marketinglandskabet? Hvad virker og hvad skal optimeres? Og ikke mindst hvad siger kunderne?